wtorek, 16 lipca 2013

Etui na picie

Jak to mówi pewne przysłowie: potrzeba matką wynalazków. I właśnie taka potrzeba mnie dopadła. Moje dzieci należą do tych co zawsze muszą pić. I gdzie się człowiek nie ruszy słyszy: masz picie? A ile można nosić butelki w ręku a do tego pilnować które jest czyje. I tak powstało etui na picie, które dziecko może przewiesić sobie i z nim po prostu maszerować. Etui jest podpisane więc sprawdza się zarówno na placu zabaw jak i na wycieczce przedszkolnej. Ma też krótki paseczek dzięki któremu możne je powiesić na rączce od roweru lub hulajnogi. Etui jest już przetestowane i świetnie się sprawdza. A testowałam nie tylko ja i moje dzieciaki:) Bo moje etui wspiera już też kilka innych osób :) Fajny gadżet mi wyszedł :) A do tego pasek jest regulowany więc zarówno dopasuje się do mniejszego jak i większego.





Zapraszam na Urodzinowe LinkParty do Kasi.  Spróbuje podpiąć guzik może się uda. Zielona jestem w tym blogowaniu :)
No i nie udało mi się :( Wklejam więc link

http://www.speckled-fawn.blogspot.com/2013/07/urodzinowe-link-party-d.html

No i żeby nikt nie miał już mnie dość to więcej już nie będę dorzucać postów na party :) Ale mam nadzieję że jeśli komuś się spodobają moje prace to będzie do mnie zaglądał :)

A teraz zabieramy picie w nasze etui, bierzemy hulajnogi i śmigamy nad jezioro :) Miłego dnia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz