wtorek, 16 lipca 2013

Filcowa koperta okolicznościowa

Koperty jak na razie powstały dwie ale pomysł pewnie jeszcze nie raz wykorzystam na jakąś specjalną okazję. Bo jest świetny żeby w niebanalny sposób coś komuś podarować albo podziękować. Pierwsza koperta powstała żeby dać w prezencie pieniążki co by młodzi spożytkowali je po swojej myśli :) No a przecież te wszystkie kartki okolicznościowe już takie opatrzone. Trzeba było wymyślić coś fajnego. No i padło na filcową kopertę z haftowanymi imionami i życzeniami. I zobaczcie jak cudnie wyszła. A obdarowanym tak się spodobała, że myśleli że sama w sobie jest prezentem i dopiero po dłuuuugiimmm czasie wpadli na to żeby zajrzeć do środka :)


Druga koperta postała w momencie kiedy dowiedziałam się o planach Pani z przedszkola mojej córy. Przecież przez rok opiekowała się moim skarbem i jakoś chciałam jej za to podziękować w niebanalny sposób. Kwiatki zwiędną, czekoladki zostaną zjedzone a ja chciałam żeby została jej pamiątka. I tak wyhaftowałam napis na kopercie z podziękowaniem a do środka wybrałam jakieś 20 zdjęć ukazujących różne wydarzenia z ostatniego roku. Zawiązałam wstążeczkę i nic więcej nie było trzeba dodawać. Pani Ani bardzo się spodobał prezencik. Mam nadzieję, że czasem wspomni swoich małych podopiecznych.


Zachęcona postanowiłam wrzucić coś jeszcze na Urodzinowe LinkParty u Kasi :)

http://www.speckled-fawn.blogspot.com/2013/07/urodzinowe-link-party-d.html

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz