wtorek, 16 lipca 2013

Filcowe dodatki do pokoju dzięcięcego

Jak już na początku wspomniałam moja głowa jest pełna pomysłów i non stop coś nowego powstaje :) Pewnego ranka obudziłam się z pomysłem uszycia dywaniku filcowego i na drugi dzień dywanik już leżał przy łóżku mojego syna :) Powstał z grubego bo 7 milimetrowego szarego filcu, na który naszyłam szczegóły z 4.mm kolorowego filcu. W wersji ostatecznej prezentuje się tak:



Tak tak wiem narzuta jest ze spidermanem i przyznam że nawet mnie kusiło żeby wycinać pajęczaka ale doszłam do wniosku że na pierwszy dywanik w moim wykonaniu auto będzie zdecydowanie lepsze :) A za jakiś czas dywanik i narzuta pewnie zostaną przekazane dalej a tu powstanie coś nowego :)

No i oczywiście skoro brat dostał dywanik to młodszej też musiałam coś stworzyć. Jej robię filcowy dywanik patchworkowy ale ponieważ to tak w między czasie i nie wiem kiedy skończę to żeby nie było jej zrobiłam filcowy obrazek :)


1 komentarz: