poniedziałek, 15 lipca 2013

Kilka słów na początek...

Gdyby ktoś się zastanawiał co ja tu robię i po co to robię to odpowiedź brzmi: 
sama do końca nie wiem :)
Chyba naszła mnie ochota znaleźć miejsce gdzie będę pokazywała to co wychodzi spod moich rąk. A jak się historia dalej rozwinie to życie pokaże. 
Może komuś się spodobają moje prace i napisze jakieś dobre słowo. No właśnie chyba trochę dlatego to robię. Mam chęć poznać opinię na temat tego co tworzę-no bo wiecie znajomi może chcą być mili a obcy liczę będą bardziej obiektywni :) No to zaczynamy... Na początek poopisuje trochę historycznej twórczości a potem postaram się wrzucać wszystko na bieżąco. 
Życzę sobie aby odwiedzających było wielu a odwiedzającym żeby mogli nacieszyć oko :)
Tylko proszę patrzeć przychylnym okiem bo z szyciem to ja mam niewiele wspólnego, bawię się w to od kilku miesięcy bo po prostu sprawia mi to ogromną frajdę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz