czwartek, 25 lipca 2013

Pracowity dzień

Dzisiaj po kilku dniach tzw "nicnierobienia" dzień był twórczy. Napiszę w skrócie co udało mi się stworzyć :)

Na początek skończyłam ozdobę dziecięcego okna, którą zaczęłam wczoraj. Jest chłopakowa czyli autka nadają się jak nic :) Zawieszki wypełniłam troszkę żeby nadać im trochę objętości. To moja pierwsza taka ozdoba więc wyszło mi niczego sobie :) No skłamałam pierwszą ozdobą okienną były firanki mojej córki, które ozdobiłam falbanką i różyczkami :)
A tak prezentuje się dzisiejsze dzieło:






Dookoła przyszyta jest lamówka - oj trochę się obawiałam czy mi się to uda ale wyszło bardzo dobrze.



Jedna zawieszka wyszła mi nadto jakoś tak więc stała się zawieszką na klamkę od okna :)


Potem uszyłam jeszcze zakładki do książek. Ja uwielbiam czytać książki a taką zakładką przyjemnie zaznaczyć gdzie się skończyło. Słoniki polecą już niedługo daleko daleko ale mam nadzieję, że będą przypominać, że zostały tu osoby, które będą tęsknić.







A na koniec dzisiejszej twórczości cosik dla kolegi i jego dziaciaków:



No i dziś jeszcze udało mi się zrobić zaległą sesję "kredkownika".







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz