wtorek, 16 lipca 2013

Stworki Potworki czyli przyjaciele dzieciństwa...

... czyli urocze stworki potworki, które zachwycają maluszki a do tego są wspaniałą pamiątką.
Zawsze jak idziemy do nowonarodzonego człowieka chcemy podarować mu jakiś prezencik. A czy pomysł podarowania personalizowanego przytulaka nie jest wspaniały? :) Spójrzcie na moje stwory i sami przyznajcie, że są przesłodkie :) Milutkie więc dobre do kochania i przytulania, sprawdzą się jako podusia, kolorowe metki zajmą małe rączki a wyhaftowane dane są fajną pamiątka na późniejsze lata.
Pora przedstawić moje stadko :) Już kilka ich powstało i mam nadzieję że to jeszcze nie koniec :)
A co Wy myślicie o tych milusińskich? Będzie mi miło jeśli ktoś podzieli się ze mną swoją opinią.







A to zdjęcie "klasowe" :)



Jak widzicie każdy jest inny, jedyny w swoim rodzaju. Bo o to chodzi w tym wszystkim :) A no może poza bliźniakami bo oni tacy podobni :)
Nie mogę znaleźć fotki Tośki mojej córci ale to nic straconego bo ona się z nią nie rozstaje więc zrobię fotkę i dorzucę :)
Zrobiłam Tosi fotkę więc przedstawię ją Wam :) Oto przyjaciel dzieciństwa mojej córki - bez Tosi ani rusz :)


Urodzinowe LinkParty :) Moje pierwsze mam nadzieję nie ostatnie :)

http://www.speckled-fawn.blogspot.com/2013/07/urodzinowe-link-party-d.html


5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja jakoś jeszcze po omacku poruszam się po tym blogowym świecie ale mam nadzieję że jakoś ogarnę :)

      Usuń
    2. No i dziękuję dziękuję za pierwszy komentarz jaki dostałam :)

      Usuń
  2. super :D cieszę się, że dołączyłaś :) no i nie ma przeszkód, żebyś dodała coś jeszcze jeśli będziesz chciała, fajne rzeczy tworzysz ;)

    OdpowiedzUsuń