czwartek, 1 sierpnia 2013

Młodsza siostra...

Pamiętacie może torbę z haftem pięknego niebieskiego motyla? Motyla zrobiłam mojej koleżance - taki niebieski motyl na szarej filcowej torebce się jej marzył :) Torebka jej się bardzo spodobała i nie tylko jej :) Jej siostra też nabrała apetytu na tego motyla. Próbowałam przekonywać, że może coś innego, że może w innym kolorze ten motyl. No bo jak drugi taki sam niebieski? Przecież miało być inaczej. No ale dziewczyna uparła się, że ma być taki i koniec kropka pl jak to moja córka mówi :) Na szczęście ona nie lubi dużych toreb tylko woli mniejsze i koniecznie na pasku do przewieszenia. I tak oto powstała młodsza siostra motyla dla młodszej siostry mojej koleżanki :) No dobra przyznaje się, że kolor motyli na kieszeni zmieniłam - tam były czarne tu są niebieskie :)






2 komentarze:

  1. Bardzo fajna torba.
    Szkoda tylko ,że filc się mechaci szybko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz! Mechaci się fakt ale golarka do swetrów z biedronki świetnie sobie z tym radzi i filc jest jak nowy :)

      Usuń