sobota, 24 sierpnia 2013

Myślę o candy ale czy będą chętni?

A więc tak. Jakoś w październiku minie rok jak usiadłam do maszyny i coś tam zaczęłam na niej szyć. Oj początki nie były lekkie. Jak sobie czasem przypomnę co i jak robiłam na około to śmiać mi się chce :) Ale po roku prób i ćwiczeń nawet nieźle mi idzie i nadal metodą prób i błędów uczę się dalej. Pewnie się zastanawiacie dlaczego tak wcześnie myślę o candy skoro do roczku z szyciem jeszcze dwa miesiące. A dlatego żeby mieć motywację i nie przestać szyć. Cukiereczkiem będzie torebka wykonana przeze mnie. Jedyna i niepowtarzalna - filcowa torebka filcem malowana :) Myślę że będzie piękna. Poznacie ją jakoś we wrześniu. Ale jeśli komuś podobają się moje prace i chce się w ciemno zapisać to zapraszam :) 



Żeby wziąć udział w zabawie proszę:
1. Zostawić komentarz pod tym postem z chęcią przygarnięcia mojej torebki
2. Umieścić u siebie z info o candy
3. Jeśli polubicie mnie na facebooku będzie mi ogromnie miło
4. Jak będziecie do mnie zaglądać strasznie się ucieszę
5. Kto nie ma bloga niech zostawi maila w komentarzu

Losować będziemy 14 października :)
Pozdrawiam

        *****

Jak wcześniej wspomniałam torebka będzie uniqatowa bo jedyna i pierwsza filcem malowana :) Postanowiłam dziś spróbować stworzyć ten filcowy obrazek. Chciałam trochę jesiennie no i jak by się uprzeć można dopatrzeć się jesiennego wzoru :) Dziś powstał tylko rysunek ale myślę że po weekendzie pokażę sesję całej torebki. Przyznam że w rzeczywistości prezentuje się ten filcowy obrazek o wiele fajniej ale jakoś nie udało mi się oddać tego w pełni na zdjęciu.
Ps. I jak tu nie wierzyć w przesądy - piętek 13 - usiadłam do maszyny i 4 igły złamałam :)


Cieszę się bardzo że są chętni na zabawę :) Zajrzyjcie tu po weekendzie zobaczyć jak prezentuje się "cukiereczek" w całości :) Pozdrawiam

*****

Udało mi się dziś skończyć i mogę zaprezentować "cukiereczka" w pełni :) Komu się nie podoba ma jeszcze szansę wypisać się z zabawy - choć nie ukrywam że mam nadzieję że jednak nikt się nie rozmyśli :) A tych co jeszcze się nie zapisali na listę chętnych serdecznie zapraszam!!! Moja pierwsza torebka nie z haftem a "filcem malowana". Mam nadzieję że się Wam podoba bo ja jestem zadowolona z efektu :)
Czas przedstawić "zakładniczkę" zabawy. Za miesiąc koniec przyjmowania zgłoszeń i torebka powędruje do kogoś komu mam nadzieję się spodoba i będzie dobrze służyła :) 






Przepraszam Was za te zdjęcia kiepskiej jakości ale za oknem szaro buro i ponuro i do tego wieczór nadchodził. Ale widać chyba jak się prezentuje :) Podszewka jest w kolorze jak saszetka widoczna na zdjęciu. Spód torby oczywiście wzmocniony. W środku kieszeń filcowa i 3 materiałowe. No cóż to by było chyba na tyle :) Mam nadzieję że może jeszcze ktoś dołączy do zabawy. Pozdrawiam!


41 komentarzy:

  1. Twoje torebki są przeurocze. Trafiłam na nie dzięki SweetHeart. Musiałam koniecznie zobaczyć pozostałe. Chętnie się jedną zaopiekuję jeśli będzie chciała do mnie za pośrednictwem Candy przywędrować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze że przystąpiłaś do zabawy i kto wie może się poszczęści :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Super ! :) to i ja się przyłączę i wezmę udział w Candy :) na pewno będzie wiele chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :) Banerek już wisi: robotkijolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja jestem chętna:) z przyjemnością przyłączę się do zabawy.
    Pozdrawiam i zapraszam na moją rozdawajkę. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie było by mieć unikatową filcową torebkę... może się uda! no to zgłaszam się!

    banner tutaj: http://misiowepodrozowanie.blogspot.com/

    pozdrawiam, Ania (mulinowe misie)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny bardzo się cieszę że chcecie wziąć udział w zabawie :) Postaram się zrobić jakąś unikatową torebeczkę która mam nadzieję się Wam spodoba :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy tworzysz:)Chętnie stanę się właścicielką Twojej torby:)Będę do ciebie zaglądać:)Szkoda,że nie ma opcji obserwatorów bloggera,bo z g+ nie korzystam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zebym to ja wiedziala jak zrobic tego obserwatora bloggera :) ja to zielona w tym blogowaniu ze ho ho :) ale milo mi ze podobaja Ci sie moje prace i chcesz zawalczyc o torbke :) zagladaj czasem do mnie bedzie mi bardzo milo :) pozdrawiam

      Usuń
    2. Są obserwatorzy i smakowity cukiereczek:)Trzymam za siebie kciuki:)

      Usuń
  8. Zgłaszam się do Twoje zabawy, bo torebek nigdy dosyć :o) Banerem u mnie na blogu http://domzmozaikami.blogspot.com/. Serdecznie pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączę do tego zacnego grona powodowana niezdrową ciekawością: jakież to śliczności będą do upolowania?
    Banerek tutaj: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny wzorek :) i jak starannie wymalowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudny cukiereczek :) każdy by go chciał :)

      Usuń
  11. Cudna ta torebusia w jesiennych barwach. Jesteś prawdziwą artystką. Wszystkie torebki są unikatowe i przepiękne. Wszystko co tworzysz jest cudne. Uwielbiam wszystko, a moja córeczka nie rozstaje się ze swoim poduszkowcem. Pan Przytulak jest pierwszą maskotka od urodzenia która podbiła jej serce i zawsze z nią zasypia. Torebka na balet towarzyszy jej zawsze i nie pozwala w nic innego zapakować baletek i kostiumu.

    Chętnie dołączę do szeregu po szczęście. Może uśmiechnie się i będę mogła podziwiać to nowe dzieło na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Miło mi bardzo i kto wie może się uda :)

      Usuń
  12. o raju !!jak tu nie chcieć takiego cukiereczka??!!naprawdę ,sliczności :))pozdrawiam cieplutko!!
    baner na moim blogu http://wiolaolsz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa i cieszę się że dołączyłaś do zabawy :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Witam !!!
    Klikłem na tego bloga jak zobaczyłem torebkę na innym blogu
    Twojego autorstwa (u sweetheart).
    Była wspaniała !!!
    Poprostu cudo !!!
    A tu patrzę i kolejne cudo.
    Chętnie wpiszę się w listę osób chętnych.
    Może uda mi się i żona będzie miała cudowną torebkę.
    http://handmadejanusza.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie " Pana Rodzynka" wśród Pań :) Dziękuję za miłe słowa i życzę powodzenia w losowaniu !

      Usuń
  14. Widzę,że nie tylko ja jestem u Ciebie pierwszy raz ;-)
    Poczytałam, popodziwiałam Twoje dzieła i polubiłam na fb i dodałam do bloglovina, by juz od dzisiaj wszystkie Twoje wpisy czytać na bieżąco ;-)
    Oczywiście CHCĘ!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za zaproszenie :)
    Chętnie wezmę udział, bo torebka naprawdę piękna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że się skusiłaś na zabawę :) Pozdrawiam

      Usuń
  16. Piękna torba, malunek filcem super, zgłaszam się do zabawy. Polubiłam na FB i będę do ciebie zaglądać. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna torba, u mnie naprawdę byłaby unikatem, bo nie posiadam jeszcze torby z filcu. Chętnie będę tu zaglądać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Taka torebka w kolekcji każdej kobiety będzie skarbem! Chętnie bym ją przygarnęła, jako śliczny dodatek do szarej rzeczywistości. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i cieszę się że się udało dołączyć pomimo małych początkowych kłopotów

      Usuń
    2. He he he kłopoty pokonane:)
      Jakoś nie mogę się powstrzymać, żeby nie zerknąć na te cudeńko;)
      Chyba będę częstą bywalczynią tego bloga.

      Usuń
    3. Zapraszam serdecznie :) Będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  19. Witam i jak mozna to z radoscia sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne są Twoje prace. Oczu nie mogę od nich oderwać. Dlatego chętnie przyłączę się do zabawy licząc na odrobinę szczęścia. Banerek wisi http://pasje-nitka-pisane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkim dziękuję za miłe słowa i chęć udziału w zabawie ! Przyznam że zaczynając szyć ot tak sobie żeby gdzieś spożytkować tą moją energię i głowę pełną pomysłów, nie sądziłam że kiedyś będę je komuś pokazywać i do tego będę słyszała tak wiele miłych słów na temat tych dzieł :) Dziękuję! Artystka Hobbystka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna torebeczka i na pewno nikt się nie rozmyśli, a raczej przybędą jej nowe tłumy wielbicielek ;) Oczywiście i ja jestem chętna ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Po prostu cudna:-)) chętnie ją przygarnę:-))

    Pozdrawiam
    ma
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet w ciemno bym się zapisała! Ta torba to po prostu cudo ;) Masz wielki talent!
    Banerek już na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Która kobieta nie lubi torebek można ich w szafie mieć cała stertę i zawsze jest mało, więc z przyjemnościowa stałabym się właścicielką takiej pięknej torebki. Banerek umieszczony na moim blogu wiec zapraszam na moje początki blogowania http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roczku i z przyjemnością się zapisuję:) Torebką jestem zauroczona:) Moje kolorki i ten rysunek - bajeczny:) Torebka byłaby piękną ozdobą przez cały rok, gdyż motyw kwiatowy ma rewelacyjny optymistyczny wydźwięk:) Trzymam mocno kciuki i pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Że ja do Ciebie dopiero teraz trafiłam:) Same wspaniałości tu u Ciebie oglądam i oglądam:) Przejrzałam bloga chyba w całości ale weryfikacja obrazkowa mnie pokonała:/ więc zostawiłam tylko kilka komentarzy. Z wielka przyjemnością wstąpię w szeregi obserwatorów:) i oczywiście w ostatniej chwili co prawda ale z przyjemnością stanę w kolejce po jedną z Twoich wspaniałych toreb:)

    OdpowiedzUsuń