niedziela, 18 sierpnia 2013

Patrzcie jakie mamy cuda :)

Dziś po powrocie do domu czekała na nas niespodzianka w skrzynce - przesyłka od Poli :) Przy okazji zapraszam na jej bloga żebyście mogli zobaczyć więcej tych cudowności  http://sweetheartbypoli.blogspot.com/ 
Po prostu małe arcydzieła - ja bym nie miała cierpliwości - te drobne szczególiki - BRAWO!! dla koleżanki.
Przepraszam że zdjęcia może nie są idealne ale robione już pod wieczór i tak trochę na szybko ale bardzo chciałam się pochwalić jak moja tablica nabrała charakteru dzięki motylkowi od Poli :) ps Przepraszam za bałagan twórczy na tablicy ale jeszcze prace nad jej ukończeniem trwają :)




Jeszcze raz bardzo dziękuję za prezencik :)

A do moich dzieci dotarły magnesiki. Cudne magnesiki. Oczywiście na początek mi się oberwało dlaczego to nie przygotowałam im nad biurkami tablicy żeby mogły już je poprzyczepiać :) A potem miałam problem żeby pożyczyć te magnesiki do zdjęć :)



Fajne prawda :) Teraz tylko mama musi się ogarnąć i pomalować im te tablice :)

1 komentarz:

  1. super :) cieszę się ze przesyłka dotarła bezpiecznie i co najważniejsze, że się podoba :):)

    OdpowiedzUsuń