poniedziałek, 19 sierpnia 2013

Prezent dla Poli

Jest w blogowym świecie pewna dobra duszyczka, która mnie wspiera od początku i pomaga odnaleźć się w tym trochę jeszcze skomplikowanym środowisku :) A przede wszystkim tworzy rzeczy przecudne i zazdroszczę jej cierpliwości do robienia tych drobiazgów :) Widzieliście jakiego cudnego motylka dostałam !
A ja mam dla niej taki oto drobiazg. 




Zapraszam do Poli na: http://sweetheartbypoli.blogspot.com/

ps. Wiecie jak ciężko w drugiej połowie roku dostać kalendarz na dany rok? Ale jakoś wybrnęłam z sytuacji :)

4 komentarze:

  1. aaaa mojeee :) cudne cudne i jeszcze raz cudne ! :) nie mogę się doczekać :) wyszło perfekcyjnie kochana! i dziękuję za takie miłe słowa :) Ty moja dobra duszo :D mnie to najbardziej podobają się te Twoje śliczności! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w rzeczywistości jest jeszcze piękniejsza niż na zdjęciu :) dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń