sobota, 3 sierpnia 2013

Prezent urodzinowy :)

Dziś zrobiłam sobie sama prezent na swoje urodziny :) A co tam :) Zbierałam się od dawna i w końcu się udało. Zrobiłam sobie tablicę, która mam nadzieję pomoże mi ogarnąć troszkę mój twórczy bałagan :) Na zbite płyty uszyłam filcowy kubraczek z kieszonkami, haczykami i drążkami - drążki na razie takie tymczasowe są bo muszę poszukać czegoś bardziej sztywnego. Zostało jeszcze kilka szczegółów do ogarnięcia ale to już przy okazji będę uzupełniać.


Klej znalazł swoje miejsce...

I tasiemki też :)


Kieszonka z napisem który jakiś czas temu stworzyłam próbując pisma farbami na filcu

Filcowa zapisana kieszeń na dokumenty

Mała kieszonka na drobne rzeczy

I nie ma problemu ze szpilkami i agrafkami -wpinać będę tam gdzie akurat będzie bliżej :)




Rozpoczęłam też prace nad stojakiem na nici ale to jeszcze potrwa pewnie :) Wykorzystałam styropian i pałeczki do sushi. Jak nadzieję całego jeża to wtedy postaram się to może wykończyć decoupage jakimć - może się uda :)




6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego ;)
    Też planuję sobie coś takiego sprawić, ale u mnie raczej będą przeważać kieszonki, małe płaskie i takie raczej workowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za życzenia :) I życzę aby Twój organizer powstał szybciej niż wolniej :)

      Usuń
  2. Przyłączam się do życzeń :) :* a tablica jest genialna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka i wszelkiej pomyślności, oraz spełnienia wszystkich marzeń.
    Tablica cudna, przydatna i praktyczna , gratuluję pomysłu i wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny organizer:)Ja muszę się zabrać za porządki,bo ciężko mi cokolwiek w koszykach znaleźć jak potrzeba:)

    OdpowiedzUsuń