piątek, 13 września 2013

Skarb Malucha

Pewna zakochana w swoich szkrabach mama zapragnęłam dać im kiedyś coś niepowtarzalnego. Coś co będzie pamiątką na całe życie oraz coś co będzie skrywało część ich życia. I tak powstały sporawe kufry na najwspanialsze wspomnienia i pamiątki, które trafią w ręce chłopców kiedy będą już mężczyznami :) 
Kufry mają wymiar 37x26 cm i tak samo są głębokie. Są usztywnione żeby udźwignęły najwięcej wspomnień jak się da :) A żeby było łatwiej je dźwigać mają rączki jak prawdziwe skrzynie skarbów :) Mają wyhaftowane ku pamięci dane z narodzin oraz sentencje od rodziców. Teraz kilka fotek. Przyznam że nad robieniem sesji muszę popracować.

Tak się prezentują w całej okazałości :) Ręcznie naszyłam im okucia a zapinane są na guzik - pierwsze moje guziki :)

Z przodu informację z dnia narodzin.


Wieko kufra.


Z tyłu sentencja od rodziców.

 

Kufer wzmocniłam w środku dodatkowym pudłem z 7 mm filcu.


A do sesji pożyczyłam kilka drobiazgów od mojej córy :) Pamiętnik z pierwszego roczku, pierwsze buciki i pamiątka chrztu.... Oj dużo się zmieści w tym kuferku :)


I jak Wam się podoba? Mamie chłopców się podobało :) Była zachwycona i nie mogła się napatrzeć :) Mówiła że zdjęcia nie potrafią ukazać tego jakie są cudne :) Ale się pochwaliłam co? :)
Pozdrawiam A.

1 komentarz: