wtorek, 22 października 2013

Dla małego Roberta

Niedawno poznałam takiego małego kawalera. Niezbyt gadatliwy ale uroczy :) Dzieliliśmy wspólną "celę" :) Dobrze że jego mama była trochę gadatliwa bo inaczej nie zauważylibyśmy ich obecności :) Warunki może nie były zbyt sprzyjające ale tym bardziej w fajnym towarzystwie milej i szybciej mija czas. Dziś wpadłam do nich w odwiedziny i zaniosłam Robetcikowi jego osobistego stworka potworka. Jeszcze nie zainteresowany ale mam nadzieję nastaną czasy jak jeszcze go wymęczy pod każdym względem :) Pozdrawiam


 



Na koniec wszystkim odwiedzającym dziękuję że do mnie zaglądają a wszystkim komentującym za miłe słowa. Zapraszam ponownie i życzę miłego wieczoru :)

4 komentarze:

  1. Zębolek jest świetny !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Wiecie mam tyle pomysłów że nie wiem na czym powinnam się skupić :) może macie jakiś pomysł? A dziś zrobiłam czadową poduszkę kocią i też mnie wkręciło i mam już kilka pomysłów na podusie :)

    OdpowiedzUsuń