czwartek, 3 października 2013

Jamniki i trochę jesieni

Dziś udało mi się usiąść na trochę do maszyny i nareszcie skończyłam koleżanki jamniki :) Poczęstuję Was kilkoma zdjęciami bo dziś jakoś weny do pisania nie mam...

Koleżance poprosiła mnie o kosmetyczkę i etui na telefon z jamnikiem - no to teraz jej będzie szczekać w torebce :)


Jamnik na etui biega dookoła i gania swój ogonek :)










A na koniec kilka moich jesiennych dekoracji które wczoraj zagościły w naszym domu :)






Życzę wszystkim miłego wieczoru.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładny komplecik z jamniczkiem !!!
    Ozdoby domowe też ładne.
    Spodobały mi się wrzosy w tej mini szklarni - o ile dobrze dojrzałem.
    No i cieszę się, że udało się dodać gadżet z obserwatorami.
    Miłego weekendu życzę
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :) Dobrze dojrzałeś :) pozdrowionka

      Usuń
  2. jamnik wyszedl idealnie :) a ozdoby też są cudne :) Ty to masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ja to strasznie lubię takie różne twórczości :)

      Usuń