sobota, 26 października 2013

Kocia poduszka czyli prezent dla Zuzi

Historia powstanie poduszki jest bardzo banalna. Mój syn został zaproszony na pierwsze szkolne urodziny. A ja jeśli chodzi o prezenty, zwłaszcza te dla dzieci nie cierpię chodzić po sklepach i szukać co by było odpowiednie. Zwłaszcza w czasach kiedy dzieci mają tego więcej niż dużo. No więc zrobiłam rekonesans i od mamy Zuzi dowiedziałam się że dziewczynka lubi między innymi wszystko co związane z kotami, psami i konikami. Tak myślałam, myślałam i wymyśliłam że taka milutka, mięciutka kolorowa podusia a w dodatku w kształcie kota powinna się jej spodobać. Mam nadzieję że się spodoba - imprezka w poniedziałek :)


Dodatkowo pomyślałam że zrobię jej taki notesik - bo przecież chyba każda dziewczynka lubi rysować :)


Do notesu dołączone zostały dwa pisaki w kolorze nawiązującym do wstążeczek :) 
Mają takie specjalne miejsce gdzie można je włożyć :)


I teraz już tylko kolej Zuzi na tworzenie pięknych rysunków :)


Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Pomysł z prezentem wspaniały !!!
    Fajny kotek wyszedł.
    No i kolejny wspaniały notesik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń