poniedziałek, 7 października 2013

Muuuu czyli sexi krufka :)

Koleżanka poprosiła mnie o torebkę z krową w stylu sexi :) Tak tak ja też nie dowierzałam i kilka razy się pytałam czy aby na pewno :) Na początku jakoś nie mogłam sobie tej krowy na torbie wyobrazić no ale jak widać stało się - krowa w czerwonej kiecce zagościła na torebce :) I przyznam się że efekt końcowy strasznie mi się podoba - wyszło tak niebanalnie i humorystycznie :) Kilka fotek z sesji z nietypową modelką :)








Przyznajcie sami że fajna jest :) Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. No, no....
    Mućka fajna !!!!
    Taką to może na kosmetyczke męską przenieść.....
    hi,hi
    A na powaznie to fajna, trochę z humorkiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna to mało powiedziane :D jest świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało powiedziane fajna - ODJAZDOWA! :)

    OdpowiedzUsuń