wtorek, 15 października 2013

Wyniki candy :)

Z góry przepraszam że się zbytnio nie rozpiszę ale po tygodniowym pobycie z dzieckiem w szpitalu jestem "lekko" wykończona. A że nie chciałam żebyście czekali na wyniki to postanowiłam się postarać zrobić losowanko dziś i podać Wam wyniki :) 
Losowanie przebiegło w sposób uczciwy pod nadzorem 3 osobowej komisji nie włączając w to mnie oczywiście :) Po zamieszaniu karteczek w maszynie losującej dwie osoby z komisji wylosowały po karteczce a potem z tych dwóch karteczek trzecia wylosowała osobę do której powędruje moja torebka. Strasznie jestem ciekawa czy na żywo się spodoba moje dzieło ...No ale nie przeciągając :)
Torebka trafia w ręce:


Gratuluję ! :) Ale chyba bardziej niż torebki to gratuluję koleżance umiejętności supłania takich cudowności. Zazdroszczę! Proszę Cię o kontakt mailowy z danymi do wysyłki :) 

Wszystkim dziękuję za udział w zabawie i za fantastyczne komentarze! :) Mam nadzieję że będziecie do mnie czasami zaglądać :) 

Pozdrawiam



8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni !!!
    No i dziękuję za zabawę.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Małgosi:)Dzięki za zabawę i zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci za miłą zabawę, gratuluję wygranej, cudna nagrodę dostanie.Pozdrawiam życząc zdrowia całej Twojej rodzinie. Zapraszam do siebie , odwiedź mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Uniqe sprawiłaś mi wielka radość tą wygraną. Dziękuję bardzo. Cieszę się, że moje prace Ci się podobają. Adresik posyłąm na e-maila. Pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń