wtorek, 12 listopada 2013

Brąz z koronką

...czyli ostatnia część zamówienia dla Pani Natalii, która zechciała stać się posiadaczką torebki z ozdobną koronką. To było moje pierwsze takie wyzwanie ale mam nadzieję że zakończone sukcesem - czyli spodoba się nowej właścicielce :) W najbliższym czasie będę wrzucać co jakiś czas paczkami posty bo sporo się dzieje a doba jakoś się nie wydłuża: szyję, nadal badania a i jeszcze zachciało mi się poprzestawiać to i owo więc dzieje się :) A do tego mam do pomalowania kilka rzeczy i jeszcze zrodził mi się pomysł na świąteczną gałązkę i inne takie :)







6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie się prezentuje:)Bardzo kobieco:)I będę miała okazję na żywo podziwiać:)Jupi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz w jakim stresie jestem czy sie spodoba Natalii...

      Usuń