czwartek, 28 listopada 2013

Czy trzy to już hurt? :)

Dziś skończyłam trzy dziewczęce torebeczki :) Czyli można powiedzieć mały hurcik :) Ale strasznie mi się podobają - takie landrynki kolorowe :) Uwierzcie że fiolet jest bardziej fioletowy niż na tych zdjęciach :) Z nim zawsze mam problem jeśli chodzi o zdjęcia choć pewnie problem w tym że zazwyczaj fotki robię wieczorem - a gdyby tak skorzystać z uroków dnia :) Torebeczki są zapinane na magnes, w środku mają obowiązkowo podszewki a paski są regulowane. Mam nadzieję że dziewczynkom się spodobają :)

Czas na małą prezentację :)



Sowa mądra głowa:


Słodkie serducha:


I skoczne nutki 


Dostały już prezentowe kokardki


No i teraz będą cierpliwie czekać :)


No i jeszcze o cosik takiego dziś wyszło spod maszyny :)
Ha ha mam nadzieję że jak pewna Pani czyta właśnie tego posta to jej się buzia szeroko ze zdziwienia otwiera :)


I dziś jeszcze w końcu pochwalę się podarkami od Ewy :) Podarki już od tygodnia w użyciu a ja taka ślamazara za zdjęcia się nie mogłam zabrać :( No ale w końcu mi się udało i mogę się Wam pochwalić jak się wzbogaciłam :)

Dostałam poduszeczki prześliczne z transferem którego ja chyba nigdy nie ogarnę



I piękną tacę


I chustecznik



I jeszcze serducho niespodziankę które prezentuje się pięknie na stuletnim kredensie :)


Dziękuję !
I zapraszam do Ewy popatrzcie jaka z niej zdolniacha :)




10 komentarzy:

  1. Buzię kochana to ja mam od ucha do ucha!! Normalnie Cię kocham a moje dziewczyny będa wniebowzięte, uwielbiam takie fabryki świętego Mikołaja!! Ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak miałam z cicha nadzieję że będziesz się cieszyć z okładeczki :)

      Usuń
  2. Śliczne torebeczki:)
    Notes jest piękny:)
    I gratuluję wymianki:) wspaniała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. TO już hurt:)cudne torebeczki,a okładka...super i z koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne takie kolorowe :)
    Gratuluję super prezentów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne torebki:) Male damy bedą zachwycone.
    A za wymianke jeszcze raz dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne torebki. Takie słodziutkie w sam raz dla małej damy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że u mnie w rodzinie nie ma małej księżniczki.... Na pewno kupiłabym torebeczkę.... Którą? Nie wiem- wszystkie trzy są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  8. torebeczki są cudne! podziwiam Twoją wyobraźnie i talent:)

    OdpowiedzUsuń
  9. myślałam, że torebka z sową niczego nie przebije ale ta okładka..... piękna! ma w sobie takie COŚ :)

    OdpowiedzUsuń