poniedziałek, 18 listopada 2013

Dzisiaj troszkę zaszalałam...

... i odwiedziłam trochę blogów, i zapisałam się na kilka candy - może coś wygram :) Ale głównie chodziło o to żeby "poszerzyć" horyzonty i poznać więcej miejsc gdzie można zobaczyć różne cuda. A może ktoś zajrzy do mnie i nawiążę nowe blogowe znajomości - kto wie :) 

Dziś dostałam piękną przesyłkę od Poli ale oczywiście cały dzień w biegu i wróciłam ciemną nocą więc z fotek dziś nici :( Ale na pewno się pochwalę :) 

Muszę też pochwalić się pięknymi koszami które zrobiły Marta i Alicja ale też muszę się zmobilizować do zrobienia pięknej sesji - no bo musi być piękna skoro piękne kosze a nie jakaś byle jak prawda :) 

No i co by tu jeszcze... A jeszcze dużo będzie do pisania i pokazywania ale wszystko w swoim czasie :)

No i się ani rozpisałam ani nie rozpisałam :) Ale życzę miłego wieczora i chyba troszku mnie tu nie będzie znaczy u mnie - ale jak już powrócę to Was zasypię :)

Pozdrawiam Ania

6 komentarzy:

  1. Zapraszam i do mnie na candy http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/2013/11/candy-na-dzien-dobry.html :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No skoro zapraszasz :) Jasne że zajrzę i będę zaglądać :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Skoro masz potrzebę poznawania nowych ludków - stawiam się. Zapraszam do mnie na początek na Candy.
    Paaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń