wtorek, 12 listopada 2013

Nastoletnia dresiara :)

Czyli dresowa odsłona torebki dla nastolatki :) Taka zwykła ale w pewien sposób urocza. No i zmieszczą się chusteczki, czapka czy książka :)



O taką kokardę strzeliłam - mam nadzieję że może kokardy są w modzie bo ja z tych co nie śledzą trendów a robią po prostu to co mi do głowy przyjdzie :) 


A jak torba okażę się przydługa to łatwo zawiązać np supełek :) Ale krasnoludki donoszą że jak coś to mama umie obsługiwać igłę z nitką więc w razie potrzeby coś na pewno wymyśli :) Ja uznałam że lepiej niech będzie pasek za długi niż za krótki co nie :)



No i to by było na tyle :) Oj nadrobiłam dziś z ponad tygodnia i pewnie za tydzień znowu dopiero Was zasypię :) Ale obiecuję że będę do Was zaglądać :) Pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Fajniutka:)Idealna na spacer z dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś mi mówi, że się zaradzi:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, bardzo fajna torba, myślę że nie tylko dla nastolatki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się zgadza sama mam taką większą dresiarę :) Pozdrawiam

      Usuń