wtorek, 19 listopada 2013

Podaruję komuś mały prezencik :)

Czyli kto chętny do przygarnięcia  kalendarza na rok 2014 w kolorowej filcowej okładce niech się zapiszę na listę chętnych :)

Okładki jeszcze nie mogę pokazać bo jeszcze jej nie uszyłam :) Wszystko będzie zależało od mojej weny twórczej ale przede wszystkim czekać muszę na koniec zabawy  żeby wiedzieć jakie imię zamieścić :)

A jako banerek posłuży fotka kilku innych kalendarzy :)



Jeśli komuś podobają się moje okładki i chce stać się posiadaczem swojego kalendarza to poproszę:

1. Wpisać się na listę chętnych czyli zostawić komentarz pod postem
2. Kto nie posiada bloga niech zostawi adres mailowy
3. Proszę dołączyć do grona obserwatorów i zaglądać do mnie częściej bo będzie mi niezmiernie miło
4. Proszę umieścić banerek z linkiem do zabawy na swoim blogu
5. Osoby które zajrzą do mnie pierwszy raz niech zostawią w komentarzu nazwę swojego bloga bo chętnie wpadnę z rewizytą :) - oczywiście opcja nie obowiązkowa ale mile widziana :)

Mam nadzieję że chętnych nie zabraknie :) 
Miłej zabawy

Aha zabawa potrwa do 18 grudnia :)
Powodzenia!

60 komentarzy:

  1. bardzo chetnie sie zapisuje, piekne sa Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już posiadam to cudo, dlatego nie startuję, ale zamieszczę banerek Aniu:)
    Coś mi mówi, ze lista chętnych będzie bardzo długa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście, że się zapisuję ;) i to z wielką przyjemnością! Obserwuję od dawna i z wielką chęcią śledzę Twoje poczynania ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha a ktora sie zapisuje ? :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Ja też chętnie się zapiszę :) Tylko jeśli wygram, to prosiłabym nie o moje imię, ale mojej córki Wiktorii, gdyż to jej chciałabym kalendarz podarować.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alez oczywiscie - wygrywajacy wybiera co mam tam umiescic :)

      Usuń
  5. Obowiązkowo się zapisuję :-) Cudne rzeczy tworzysz :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się ;)
    Banerek : http://pinku-art.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na moje candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście z wielką przyjemnością się zapisuję:)
    banerek w mojej zakładce Candy, Rozdania, Konkursy.

    ps. oczywiście obserwuję i zapraszam do mnie - sandrynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pooglądałam Twoje prace, zachwyciły mnie zwłaszcza torebki, chętnie zpisze się do Twojej zabawy , a sama zapraszam do mnie; utkanezpasji.blogspot.com, pozdrawiam Beata:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też dam szanse innym,bo już ten cudny kalendarz z cudnym logo mam:)banerek już wisi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapiszę się z miłą chęcią, trafiłam tutaj od Ewy z Shabby Shop. Powtórzę się zapewne (Ci co mnie znają wiedzą), ale jako kosmiczne antytalencie od igły podziwiam wszelkie przejawy władania ową "bronią". Zapraszam do siebie - choć z osrych narzędzi znajdziesz u mnie tylko widły i sekator:) http://quadro-zielona-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem jak to się stało, że jeszcze mnie nie ma na liście- spieszę to naprawić, oczywiście:) chyba mi się rymneło, ale tak na poważnie banerek na
    http://reanja1.blogspot.com/
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chętnie.
    Zapraszam serdecznie do mnie
    http://dekomagja.blogspot.com
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj do Ciebie to ja zaglądam regularnie :) mam Cię na bocznym pasku :)

      Usuń
  13. Tak pięknego kalendarza jeszcze nie widziałam, więc chyba nie dziwota, że chciałabym go mieć.:)) Zapisuję się czym prędzej! Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie zauważyłam punktu 5:
      http://promyk2004.blogspot.com/

      Usuń
  14. Na blogu Shabby Shop zobaczyłam piękną torebkę i kalendarz i szybciutko pobiegłam zobaczyć więcej :) świetne prace :)
    Z wielką chęcią ustawię się w kolejce:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. to i ja stanę w kolejce , notes mile widziany i na dodatek taki odjechany/podpisany ;p
    avrea.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję wszystkim za wyrażenie chęci udziału w zabawie :) A teraz lecę pooglądać Wasze blogi :) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również staję w kolejce,w końcu miałam bym fajny notes do curusi torebki.Jeszcze raz dziękuję Ci za dobre serce:)Dla mnie to wielka radość,że uszyjesz nam torbę.No i będę z niecierpliwością czekała na ogłoszenie wyników.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Mam nadzieje ze prezent sie spodoba no i zycze powodzenia w zabawie :)

      Usuń
  18. Przywędrowałam tutaj dzięki namowom pewnej Malwiny;))) i wcale nie żałuję:)
    Z chęcią ustawiam się w kolejce:) Zapraszam do siebie: http://nitkiariadny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oczywiście zapisuję się:) piękne rzeczy tworzysz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ale cudności-zapisuję się szybko w kolejce i zapraszam na candy do siebie-będzie zamieszczone w ciągu kilku dni:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super kolorowe kalendarze i do tego takie osobiste:) Chętnie wezmę udział w zabawie, banerek już jest:) Zapraszam do siebie:) mojepierwszedziela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. No jak mogłoby mnei zabraknąć!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,jak mozna to z radoscia sie zapisze na candy.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. cudeńka szyjesz...zapisuję się z przyjemnością:-)
    http://aneaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też chętna na kalendarz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witam wszystkich nowych uczestników zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny pomysł na takie śliczne okładki a że ze mnie sroka straszna i uwielbiam oryginalne drobiazgi to ustawiam się w kolejce i chętnie wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    www.ambra-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Candy a dopiero dziś wpadłam na twój blog po raz pierwszy i twoje pracę bardzo przypadły mi do gustu:)))
    Mój blog: www.haftemszyte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. kalendarze są cudne, tez taki chcę.. a co! :)
    Bannerek na evellon.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. W kolejce po kalendarz się ustawiam.... Muszę go mieć... Ania ankaflorianka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. i jeszcze ja.. mysiapysia10@op.pl Anna

    OdpowiedzUsuń
  35. Ustawiam się w kolejce. Moja córka jest Helenka, to teraz rzadkie imię i miło mi się zrobiło, kiedy zobaczyłam kalendarz. Pozdrawiam i zapraszam do siebie. http://uolinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem po raz pierwszy, ale zostanę na dłużej:)
    I chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Banerek juz dodany.
    zapraszam na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com.
    Pozdrawiam ciepło:)
    p.s. też uwielbiam pracę z filcem:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszamy się z http://gabrysiowamama.blogspot.com/ :) Wszystkie zadania wykonane! Czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witam! Bardzo mi się podobają te kalendarze , są przepiękne, chciałabym mieć jeden z nich u siebie, dlatego ustawiam się w ogonku, a nuż się los do mnie uśmiechnie :) banerek można zobaczyć u mnie na blogu http://hobbyrekodzielo.blogspot.com/ pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. super swiadomosc ze moge miec unkatowy pojedyczny kalendarz z wlasnym imieniem jest eksytujaca pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Kalendarze są.......co tu dużo mówić.........niesamowite. Ustawiam się w kolejce i zapraszam do siebie wrzosowystrych.blogspot.com
    Pozdrawiam
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  42. cieszę się, że tu trafiłam piękne okładki z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) pędzę dalej się tu porozglądać i zapraszam do siebie www.mruwka-mrowisko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ach! zawsze chciałam mieć swój-własny-imienny kalendarz! Lecz nigdy się nie spodziewałam, że może on być tak piękny! Grzecznie ustawiam się w ogonku :-) i zapraszam, zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też ustawiam się w kolejce widzę,że byłaś też umnie zapraszam również na fb,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  45. To jeszcze ja chętnie się ustawię po takie cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  46. i ja i ja też się zapisuję :) http://zapach-dnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie wezmę udział. :)

    Pozdrawiam,
    Alicja
    aluchabubucha.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. I ja się zgłaszam ;)
    banerek: isthemagichereforever.blogspot.com/

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. piękne prace, nie mam bloga lecz chętnie tu zaglądam:) Pozdrawiam, ell
    ellan-p@o2.pl

    OdpowiedzUsuń