wtorek, 12 listopada 2013

To i owo dla Malwiny

Rozpisywać się nie będę bo fotek sporo więc przejdę do konkretów :)

Wszystko w komplecie :)
Stworek i kalendarz miały już swoją sesję wcześniej :)


Pomyślałam że zrobię Malwinie taką tabliczkę - może kiedyś zawiesi na drzwiach swojej pracowni albo chociaż nad biurkiem :)


A teraz torebka. Oj miałam ja z nią trochę przejść ale to już było minęło:)
Torebka z przodu prezentuję się tak:


A tak wygląda z drugiej strony:


No i kosmetyczka czy jak zwał tak zwał :)


I prezentacja na mojej ulubionej modelce :)


Miało powstać jeszcze coś takiego - w sumie nie wiem jak to nazwać - coś co miało ochronić przedłużacz i wtyczki przed rączkami takiego jednego małego wścibskiego :)

Kabelki przed:


I kabelki po :


No to Malwina czekam na relacje jak paczka dojdzie do Ciebie :)

7 komentarzy:

  1. Witam serdecznie, miałam wpaść na kawkę, a tymczasem odwiedzam z lampką wina;)... torba jest cudna, a ten ochraniacz - rewelacyjny patent;)... pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super że udało Ci się w końcu mnie odwiedzić a czy z kawą czy z winem to i jedno i drugie w moim typie :) Czekam na wieści jak sprawy się mają :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jeju jakie cuda:)Już przebieram nóżkami,bo się doczekać listonosza nie mogę:)A tabliczka bomba:)Teraz zawiśnie nad sową,bo to na niej póki co mam swoja pracownię hi hi:)Każdy przynajmniej będzie wiedział,że to pracowania tak pięknie podpisana:)Cudeńka:)ah farciara ze mnie,że to jest wszystkoooo moje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak mnie zatkało, że tylko jestem w stanie wydobyć z siebie ochy i achy!!!!!
    REWELACJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że Malwina też choć troszkę po ocha i acha :)

      Usuń
    2. same zachwyty były i są:)wszystko starannie uszyte.cuda ludzie cuda

      Usuń