środa, 27 listopada 2013

Torebka z kocim pazurkiem :)

Kocia torba powstała na wymiankę z Asią . A ja w zamian dostanę cudne cudowności które wylądują w skarpecie od Gwiazdora :) Mój syn pewnie nie uwierzy jak zobaczy Ziemniaka :) A mała upchnie Misię do łóżka a potem stwierdzi że nie ma już mijsca - a że śpi z nią cała banda to już nie ma znaczenia :) Zapraszam do Asi pooglądajcie co ona tam tak cierpliwie dzierga :)

A oto kocia sesja :)







Mam nadzieję że torba się spodoba i będzie dobrze służyć :)

Dziś posłałam też paczuszkę do Magdy która to czaruje tak z modeliny że aż sami musicie odwiedzić jej bloga i zobaczyć na własne oczy ! Męczy się biedna z roślinkami mojego sześciolatka :) Oj jak on czeka na tą skarpetę i prezenty. Szklarnia już uszykowana :) Dziś wypadł mu ząb, leci do mnie i mówi: mamo mamo schowałem pod poduszką i może wróżka zębuszka przyniesie mi choć słonecznik :) No i ciężko było wytłumaczyć że wróżka zębuszka do piątego zęba to już nie przychodzi bo musi innym dzieciom podarki nosić ale jakoś się udało :) No i na koniec stwierdził że może chociaż świętemu Mikołajowi się uda :)

Poduszki dla Magdy pokazywałam już wcześniej ale dziś na szybko jeszcze ostatnia telefonem pstryknęłam:


No i na koniec moje tamborki na ścianie :)


A teraz zmykam bo jeszcze dziś trzeba popracować troszkę :)



12 komentarzy:

  1. Świetna jest !!! czekam z niecierpliwością ;-) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, ale ponieważ jestem kociarą, stwierdzam, że torba z kotem podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace. Torby Twego autorstwa są cudne i bardzo praktyczne. Pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko piękne, ale torba jest genialna:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. torba z kotem jest rewelacyjna - tak jak wszystko, co powstaje z pracy Twoich magicznych rączek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot jest bombowy - elegancki i z pazurem. Mój klimat:)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się taka torba..... cudna....

    OdpowiedzUsuń