czwartek, 7 listopada 2013

"Wpisowe"

Tak jakoś jak ostatnio odnalazłam w szafce świąteczne materiały to mnie wzięło na świąteczne dekoracje :) A że nadarzyła się okazja bo wybieram się w gości ,a jak się jedzie w gości to zawsze można przecież jakieś "wpisowe" podarować to padło na poduchy. W wersji świątecznej oczywiście :) No i oczywiście się rozpędziłam trochę i sterta poduch powstała :) Krasnalowe zabieram ze sobą a dwie pozostałe zostają ze mną. A już mam pomysł jaką krasnalową dorobię do tego :) 

Z przodu na gładko


A z tyłu zrobiłam takie dwie zakładki i dodałam jeszcze dodatkowy materiał. I tak powstał tył z rozporkiem, który na upartego może być też przodem :)


No i poduszki na stercie leżakują na misiowym dywanie :)


4 komentarze:

  1. Fajne w takim świątecznym klimacie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bierze mnie powoli a jak już pomyślę o tym jak przyozdobić moja atrapę kominka to już nie mogę się doczekać grudnia :)

      Usuń
  2. Cudowne poduchy !!!!!
    Świetne materiały znalazłaś w szafie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszki są cudne ;-) Krasnale wyglądają obłędnie ;-)

    OdpowiedzUsuń