poniedziałek, 2 grudnia 2013

Kolorowo mi...

... czyli kolorowe podusie na kolorowe sny :) Dziś post zdjęciowy bo noc nieprzespana - młody spędził ją nad miską a ja mu towarzyszyłam w tej niedoli więc zaraz czas położyć głowę na poduszce i zobaczyć co słychać w krainie snów. Zdjęcia oczywiście wieczorne ale w dzień nie ma szans na sesję bo trzeba robić inne rzeczy a jak nie zrobię fotek wieczorem i od razu nie wrzucę to wtedy nie ma szans - nie będziecie mieli okazji ich pooglądać :) Tematyka występująca na podusiach już się niedawno pojawiła więc jak się nietrudno domyśleć podusie powędrują do przyszłych właścicielek torebeczek :)
PS. Sobotnia torebka została wczoraj sprezentowana i została przyjęta z ogromną radością :)











I jak wrażenia? Kolorowo wyszło ale skoro torebki takie landrynkowe są to czemu i podusie nie mają być takie co nie :)



13 komentarzy:

  1. Świetne poduchy! Niezwykle oryginalne, super kolory - lubię optymistyczne akcesoria:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję się uzalezniona od Ciebie!!!!!! Bosko na dobranoc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo kolorowe poduchy !!!
    Na takich sny napewno będą wspaniałe.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też ostatnio przeżyłam z dzieckiem takie miiiiiiłeeeeee chwile:/
    poduszki absolutnie genialne!!!

    ps. zapraszam na moje świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne sa , a sówka mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie kolorowe poduszki chyba każdemu się spodobają ;) Wspaniały pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne te poduchy.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń