czwartek, 19 grudnia 2013

Podarują komuś prezencik czyli wyniki candy :)

Witajcie! Będzie krótko i konkretnie :) Ale zależało mi żeby wyniki ogłosić z rana kolejnego dnia bo jeśli osoba która wygrała odezwie się do mnie do jutra rana to jeszcze przed świętami dam radę wysłać kalendarz :) Jak wiecie czas przed świętami bardziej niż zabiegany. Ja wczoraj późnym wieczorem przygotowałem losy, dziś rano sprawdziłam czy w nocy nikt się jeszcze nie zgłosił i zamieszałam i wylosowalam :) No a osoba dla której zrobię okladeczke na kalendarz 2014 jest.....

bb26

Gratuluje i proszę o jak najszybszy kontakt mailowy na manufaktura.uniqe@gmail.com

Dziękuje bardzo wszystkim biorącym udział w zabawie. Bardzo się cieszę ze było Was tak dużo. Dziękuje wszystkim za miłe komentarze i ze wracacie do mnie i zagladacie :) 
A ze zbliżają się święta i to magiczny czas to i niech u mnie staną się czary mary :)

Zrobię dla Was jeszcze 2 prezenciki :) 
Ale te dwa kalendarze dotrą do Was w pierwszym tygodniu stycznia. 
Przepraszam ale przed świętami nie dam już rady- wiecie takie nadplanowe spontaniczne nie wliczone w czas prac w najbliższym czasie:)
No dobra znowu przeciągaj :)
Kalendarz w filcowej okładce powędruje po nowym roku do:

mysiapysia10
i
DekoMagJa

Mam nadzieje ze się cieszycie i czekam na kontakt :)

Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękuje za udział w zabawie:)

Pozdrawiam
A.

12 komentarzy:

  1. Gratuluję i dziękuje za zabawe
    fajna niespodzianke zrobiłas Dziewczynom
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z nich szczęściary... gratuluję :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję zwyciężczyniom i dziękuję za zabawę.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję dziewczynom! Dziękuję za zabawę:)
    Ja do Ciebie nie zaglądać, skoro takie śliczności tworzysz?:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn, super upominki, pozdrawiam Świątecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wierzę.... łał:) cieszę się jak wariatka. Pozdrawiam:) mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejej ogromnie się cieszę. Coś tam zerknęłam na wyniki, ale tego nie widziałam. Dzięki ogromne.Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję szczęściarom :-)

    OdpowiedzUsuń