czwartek, 2 stycznia 2014

Etui na tablet

Witajcie w Nowym Roku!
Dziękuję moim wiernym obserwatorom za to że do mnie wracają jak również witam nowych.
Dziękuję za wszystkie komentarze które zostawiliście u mnie w 2013 pod moimi 105 postami :) Nawet nie wiedziałam że aż tyle ich powstało w ciągu tych kilku miesięcy. 
Jakie plany na rok 2014? 
Mam zamiar robić to co sprawia mi radość - czyli będę szyć a co tam :)
Mam nadzieję, że jakoś wytrzymacie ze mną w tym roku :)
Najlepszego!

Dziś powstały dwa etui: jeden na tablet drugi na iPad. Są tacy dla których to jedno i to samo ale uwierzcie że są i tacy dla których to ogromna różnica :)

Ale te dwa dla których szyłam "ubranka" nie różnią się na pewno jednym - wielkością :)
Etui z filcu, oczywiście z haftem :) 
A teraz kilka fotek i uciekam do innych zajęć :)







10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne.Z klasą.Pozdrowionka cieplutkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następny będzie post kalendarzowy a tam pewien kalendarz dla jakieś M. :) Pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczne....i wszystkiego dobrego:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne,pozwoliłam sobie przesłać namiary Twoje mojej znajomej,bo chce zamówić torbę.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciągle cos nowego, bardzo fajne etui:)

    OdpowiedzUsuń