piątek, 17 stycznia 2014

Kolejna torebeczka - niby zimowa ale z wiosną w tle :)

Rozpisywać się nie będę bo nie wiem ile mam czasu - dziecko chore zasnęło ale jak długo pośpi nie wiadomo - więc szybko dziś.

Jest troszeczkę mniejsza od tych dużych co zawszę robiłam i trochę bardziej w trapez. 
No i na życzenie koleżanki cała z ciemnego filcu bo już ma jedną jasną całą :)
W środku jak zawsze bawełniana podszewka ale tym razem zmiana w kroju kosmetyczki bo chciałam spróbować zrobić coś nowego - i chyba się udało :)
Za oknem u nas prawdziwa zima dziś - a u mnie tulipany zagościły :)
I mam jeszcze żonkile i hiacynty ale jeszcze nie zakwitły.





Miłego :)
A.

7 komentarzy:

  1. dokładnie jak zawsze cudo:)I nowy model kosmetyczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i tulipanki masz:)Uwielbiam tulipany:)Chyba się muszę przespacerować do kwiaciarni:)

      Usuń
  2. Ten haft na torebce ręcznie zrobiony ,coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny cudny komplecik !!!
    Ładny hafcik.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń