czwartek, 9 stycznia 2014

Mała zapowiedź przyszłości...

... na razie nie wiem czy bliskiej czy dalekiej bo to wiadomo różnie bywa :) Ale znając życie to rozejdzie się wszystko w czasie i na raty powstanie :) Poniżej 5 hafcików: z 4 powstaną torby a z piątego etui dla mojego iPada - a co tam mi też się coś należy co nie :) Kolorki trochę przekłamane ale robiłam fotki teraz wieczorem więc wiadomo jak to jest...
(z ostatniej chwili - teraz jak w sumie patrzę na te hafty to nie są aż tak przekłamane jak mi się wydawało :) )


No i przygotowuję sobie kolejną porcję zawieszek do moich prac :)
Jeszcze naszyć na filc dodać sznureczek i gotowe :)



A na koniec w końcu się pochwalę. Tuż przed świętami wygrałam moje pierwsze candy. Mogę powiedzieć że osobiście bardzo się cieszę że Ewa spóźniła się z ogłoszeniem wyników :) Bo dzięki temu że miała opóźnienie postanowiła nagrodzić 3 osoby - a ja byłam tą drugą :) No i dostałam prześliczną poszewkę w klimacie świątecznym :) Dziękuję !


A jeśli został poruszony klimat świąteczny to dziś powoli zaczęłam pakować świąteczne dekoracje. Czas zacząć myśleć o wiośnie - skowronki mi doniosły że można już kupić piękne żonkile :) Za oknem też raczej bliżej wiosny niż zimy. Tyle że zapowiadają że właśnie nadchodzi minusowy klimat. Z jednej strony to ja nie narzekam na pogodę i mogłaby taka zostać. No ale za tydzień ferie więc śnieg jak najbardziej wskazany bo: na sanki na sanki ulepimy bałwanki :) Ogólnie to ten styczeń krótszy niż krótki. Dopiero co po świątecznych feriach Młody wrócił do szkoły. Pochodził dwa dni i już dziś nie był bo coś go dopadło. Ale na szczęście sytuacja opanowana. No ale teraz tydzień czasu i znowu dwa tygodnie wolnego. I tak zastanie mnie luty zanim się obejrzę :)

Miłego :)




5 komentarzy:

  1. Wzorki bardzo fajne !!
    Ten w górnym lewym rogu przypomina motyw wykrojnika scrapowego.
    A podusię piękną dostałaś.
    No tak, dla uczniów to co chwilkę jakieś wolne w tym roku.
    Poprostu styczeń jest dla nich przyjazny ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te hafciki:)Bardzo takie lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka i białego puchu życzę:) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafciki śliczne!!! I podusia fajniutka:))) A śnieg to moje dziecko czeka z utęsknieniem...

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne hafciki. Gratuluję wygranej poduchy. Jest ona urocza.

    OdpowiedzUsuń