piątek, 24 stycznia 2014

Mamo to chyba złota ta nitka...

... tak powiedział mój syn jak zobaczył haft :) 
Może na zdjęciu tego tak nie widać ale w rzeczywistości to można by rzec, 
że chłopak się dużo nie pomylił bo fakt wygląda jak by tą torebkę ozłociło :)



Dno obowiązkowo usztywnione dodatkowo. 
Zatem można nosić wszystkie przydasie,
 które każdej kobiecie są oczywiście zawsze niezbędne :)


Podszewka bawełniana elegancka co by do złotego haftu pasowała :)


I oto złotko z bliska :)


No i żeby nie było dodatkowego etui zabraknąć nie mogło :)


No i na dziś dość żeby Was nie zamęczyć :)
Ale mam pomysłów w głowie na nowe torebki w innej postaci :)
Ale sza to tajemnica :)

Miłego:)
A.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładna torebka !!!
    Zresztą jak wszystkie poprzednie.
    Dobrej nocki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a ten pomysł żeby udać się już pochrapać jest genialny :) dobranoc. pozdrawiam

      Usuń
  2. Genialna jest,ten haft super i cała reszta.Fajnie wyszło to połączenie kolorów, choć nie byłam pewna ;-)
    Spokojnej nocy

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolorek i haft fajniutki:)Dobrej nocy Aniu:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny hafcik. Dla mnie to czarna magia. Podziwiam Twoje prace są perfekcyjne w każdym calu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałam się w tej torebce!
    Twoje prace są dosłownie...perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta juz jest zajęta:) niedługo jedzie do swojej nowej Pani:) dziękuje za miłe słowa:) staram sie najlepiej jak mogę :)

      Usuń