czwartek, 16 stycznia 2014

Mydło i powidło...

... bo tak sobie pomyślałam że to byłaby idealna nazwa dla mojego bloga :) 

Ale na początku chciałabym Wam podziękować za to że do mnie zaglądacie i miłe słowa zostawiacie :)
Co do pestek to fajne one rzeczywiście - i nie ukrywam że już mi kolejne zastosowanie zaświeciło w głowie - ale jak pisałam kiedyś :
moja głowa pomysłów pełna więc co rusz możecie spodziewać się czegoś nowego :)

Dziś będzie sporo fotek więc możecie się zmęczyć ale mam nadzieję że wytrwacie :)
I tak będę wyrozumiała i wrzucę tylko jednego posta a wiedzcie że czekają fotki już na kolejnego :)
Ale co za dużo to nie zdrowo co nie :)

No ale do konkretów :)
Na początek kocyk a może nie kocyk a mata do zabawy a może niech będzie tak :
kocyko-mata :)
Cała wykonana z minky. Ma naszyte aplikacje też z minky - padło na zwierzątka - no może realne nie są ale uwierzcie starałam się jak mogłam żeby wyszły choć trochę podobne :)
Za uszy można ciągać ale są też i meteczki bo jak wiemy dzieci kochają metki !
/Funkcja podwójna bo ma służyć jako kocyk do przykrycia ale można położyć na podłodze i świetnie sprawdzi się też w roli maty do zabawy. A do tego powinien długo posłużyć bo jeszcze przedszkolakowi się nada - no i tu zonk :( Wiedziałam że mam pamiętać o czymś no i zapomniałam zmierzyć :( Ale jest taki większy - właśnie żeby starczył jeszcze kilkulatkowi.
No to czas na fotki co nie ? :)










Sesja kocykowa za Wami - teraz czas na okładkę :) 
Przeznaczenie - co by książeczkę zdrowia odziać kolorowo :)
Pomiędzy ocieplina i pikowana we wzór zwany " jak mi ręka drgnęła" czyli mój ulubiony :)
Bardzo lubię pikować nitką wielokolorową bo to tak nieszablonowo wygląda.






A na koniec zapakowałam i prezencik gotowy :)


No to dziś by było na tyle. Jutro obiecuję Was tak nie zamęczyć :)

Miłego :)
A.

4 komentarze:

  1. I okładeczka i kocyk cudny:)radości będzie wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super !!!
    Kocyko-mata rewelacyjna !!!
    Dzieciakowi długo posłuży.
    A okładeczka wspaniała.
    Nie spotkałem się jeszcze z nitką wielokolorową.
    Bardzo ładnie wygląda naszywana na materiale.
    Dzieciak - dzieciaki będą zadowolonew napewno.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny prezent. Bardzo pomysłowy i pięknie wykonany kocyk. Uwielbiam te "wypustkowe" materiały...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no przepiekny ten kocyk a te zwierzątka przesłodkie:)

    OdpowiedzUsuń