środa, 8 stycznia 2014

Nowy image dzienniczka

Pamiętacie jak jakiś czas temu pokazywałam Wam okładkę na dzienniczek ucznia ? Okładka miała służyć ochronie dzienniczka przed różnymi nieprzyjemnymi zdarzeniami :) No i dzienniczek ma się całkiem nieźle - gorzej z okładką - była na niej i pasta do zębów i jakaś ogromniasta nieznanego pochodzenia plama. No i z pastą do zębów poszło gładko :) Niestety ta druga obcego pochodzenia plama nie dała się nawet dwukrotnemu spotkaniu oko w oko z odplamiaczem :( Fakt zblakła trochę i mówię ok niech tak zostanie - ale jak zakładałam ją na dzienniczek doszłam do wniosku, że nie ma mowy, tak być nie może. No i powstała nowa okładka a tamta przejdzie kurczliwą metamorfozę i stanie się okładką na jakiś mały zeszyt :)
Miałam fajny "potworniasty" materiał więc dodałam ocieplinę, drugi materiał na spód, przepikowałam a dookoła dałam pasiastą lamówkę i całkiem miło się prezentuje :) 




Miłego :)

9 komentarzy:

  1. Fajna.Ja jeszcze nie pikowałam.Fajna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny materiał !!
    No i ładną okładeczkę poczyniłaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny materiał a wykonanie jeszcze lepsze :) pozdrawiam i zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i okładka wygląda bardzo efektownie.

    OdpowiedzUsuń