środa, 29 stycznia 2014

Słoneczko

Tak mi się jakoś spodobał ten żółty kolor, że nie mogłam się oprzeć i powstało to oto cudo :)








Torebka ma 30 cm szerokości u dołu a 40 u góry. 
Dno szerokie jest na 10 cm i dodatkowo usztywnione co by torba dużo zniosła :)
Zatem zmieści bez problemu teczkę A4 i nie tylko :)
Z boku jak widać na zdjęciach wszyte są wypstki które jakoś tak polubiłam bo według mnie też dodają torebce tego czegoś :)
Torebka posiada kieszeń zewnętrzną oraz kilka wewnętrznych więc można pochować to i owo :)
Podszewka jest z tidlowej uroczej bawełny w różyczki. 
W środku są dwie materiałowe kieszonki i jedna filcowa do której dopinana jest kosmetyczka widoczna na ostatnim zdjęciu.
No i to by było chyba tyle informacji o tym moim ostatnim dziele :)
A nie to nie wszystko :)
Ostatnie info mówi jeszcze o tym że torebka jest do kupienia :)
Zatem jeśli komuś wpadła w oko dla siebie lub na prezent to polecam gorąco :)
Od jakiegoś czasu te moje torebki krążą tu i tam no i co jak co reklamacji jeszcze nie było :)
Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy
manufaktura.uniqe@gmail.com

Miłego :)
A.

5 komentarzy:

  1. Takie słoneczko wyszło:)Na ocieplenie zimy idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna sliczność:) może odgoni zime:))

    OdpowiedzUsuń
  3. taki słoneczny, pozytywny element tylko dodaje uroku torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi już od dawna chodzi po głowie Twoje torebkowe dzieło.....tak więc zaraz otrzymasz maila:)

    OdpowiedzUsuń