niedziela, 9 lutego 2014

Kolorowe przedwiośnie w szafie młodej damy :)

Ostatnie dwa dni były całkiem sympatyczne - nawet do plus 6 stopni czasem dochodziło :)
I tak mnie naszło i kilka kolorowych fatałaszków postało :)

Sukieneczka z długim rękawem bo to w końcu przedwiośnie się zbliża nie lato :)


Dekolt na ściągany lekko gumką


Na dole trochę koloru do granatu czyli babeczki w różu



Rękaw też zakończony gumką co by za szeroko nie było :)


Powstała też spódniczka na gumce :)




I spódniczka w muffinki fajna jest ale : mamo ale taka jakoś mało kręcąca :)
Więc kolejna powstała spódniczka z koła :)
I ta to się kręci wyyyysssoooko :)


W pasie też gumka w groszkowym tunelu bo dla młodej damy w wieku 4 latek to tak najwygodniej :)

I w całek okazałości :)



Powstała jeszcze spódniczka z mięciutkiego sztruksu w kolorze turkusu ale właśnie sobie uświadomiłam że fotki nie zrobiłam - no cóż może innym razem :)
Choć myślę że na razie kiecek tej mojej gwieździe to starczy :)

Miłego :)
A.


6 komentarzy:

  1. Dama będzie miała w czym przebierać! Aż ja jej zazdroszczę tej spódniczki na kole co się tak krrrręci i kręęęci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak Najważniejsze dla księżniczek, żeby spódnica się kręciła... :).
    Fajne ubranka uszyłaś. Bardzo mi się podobają wzory. Wiosną będziecie z dumą spacerować po parku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudnie uszyłaś!!! Ja sama chetnie bym pośmigała w takiej sukience w babeczki;-)) buziaki;-
    p.s. chętnie bym obejrzała u ciebie ten szlafrok.. wiesz z projektu!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak byłam mała, to priorytetowo spódnica musiała być kręcąca :-)
    W pełni rozumiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super kolorowo i energetycznie !

    OdpowiedzUsuń