poniedziałek, 10 lutego 2014

Mamo a uszyjesz mi Śmieciaka?

Tak tak bo Angry Birds już nie są na topie tylko Śmieciaki w szkole królują :)
Przepraszam za jakość fotek ale opcje były dwie: 
albo takie średnie fotki na szybko albo ich brak jak już Śmieciak wpadnie w szpony właściciela :)


A tu wielki Śmieciak pożarł swój pierwowzór :)


Na tym się wzorowałam :)


A na głowie ma coś żółtego....


... to chyba śmieci :)


Oczywiście żeby nie było od razu padło pytanie : mamo a masz szary, żółty i niebieski? Bo byś mi jeszcze uszyła tego drugiego? :) A Gwiazda jak tylko wsiadła do auta rzekła: a dla mnie co uszyłaś mamo? :)

Dziękuję za wszystkie miłe odwiedziny i komentarza :)

Miłego:)
A.

6 komentarzy:

  1. Nie znam ŚMIECIAKÓW, ale ten jest fajny !!
    Ładnie go wykonałaś.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj poczekaj przyjdzie pora to będziesz musiał być zorientowany :)

      Usuń
  2. ale super :) świetnie wykonany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mojemu 6 latkowi też się spodobał i czeka na kolejnego :)

      Usuń
  3. Ja w takim razie też nie jestem na topie:) A śmieciak wyszedł rewelacyjnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. śmieciak boski.... mój chrześniak też ma na ich punkcie bzika:) pozdrawiam mysiapysia10@op.pl

    OdpowiedzUsuń