poniedziałek, 3 marca 2014

Były sobie świnki trzy świnki trzy...

... a tak zmyła :) Bo nie trzy świnki a trzy torebki :)
Poniżej moje dzieła z zeszłego tygodnia :)
W środku oczywiście podszewka bawełniana z takiego samego materiału jak widoczne na zdjęciach kosmetyczki. Jedna kieszeń filcowa z tyłu a w środku dwie materiałowe i jedna filcowa.
Do filcowej dopinane dodatkowe etui na zamek.
No ale stali bywalcy o tym już wiedzą :) 
Ale kto wie może ktoś nowy zajrzy to niech też wie co nie :)
Dwie torebki mają dodatkowo dopinany długi pasek.
A teraz trochę fotek na deser :)











Mam kilka różnych pomysłów szyciowych w głowie ale nie wiem kiedy uda mi się je urzeczywistnić bo na wiosnę zacznę szaleć bardziej na innej płaszczyźnie :)
Ja ogólnie mam fioła na punkcie zmian aranżacji naszej chałupki - 
- domownicy i częściej nas odwiedzający znajomi już się przyzwyczaili do faktu że nigdy nie wiadomo co się zastanie przechodząc przez próg :)
Dzieci już się tak przyzwyczaiły że w ich pokojach dość często następuje jakaś rewolucja że jak meble za długo stoją w tym samym miejscu to pada : hmmm mamo nudno już trochę w tym pokoju może byśmy tak coś przestawili? :) No cóż sama sobie jestem winna :)
Ale ja uwielbiam przestawiać meble - a tej wiosny poszaleję trochę bardziej :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny tym co stale do mnie zaglądają.
Dziękuję również tym co wpadli przez przypadek.
Oraz witam nowych odwiedzających co postanowili zagościć u mnie na dłużej.

Miłego :)
A.


8 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Po prostu - Lubię to :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cud, miód malina:) Ja z moją sie nie roztaje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne torby.Wspaniale się je nosi, wiem bo mam :-)
    Pozdrowionka serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  4. Choć jestem miłośniczką psów to kocia torebka mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się nie mogę doczekać,kiedy zobaczę mojej mamy torbę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja nie mogę się doczekać torby:) cuda jest:)

    OdpowiedzUsuń