niedziela, 23 marca 2014

Dostało mi się różności :)

Czyli słów kilka i fotek o tym co ostatnimi czasu przybyło do mnie :)

Na początek niespodzianka od Ani z  bloga szycie koty :)
Taka candy niespodzianka w postaci pięknej kosmetyczki i breloka sowy :)
I jeszcze kilka drobiazgów niektóre pyszne były :)
Piękne rękodzieło by Ania :)



Bardzo Ani dziękuję Tobie za przepiękne prezenty :)

Kolej na przedstawienie drewnianych wspaniałości od Eweliny :)
Dawno dawno temu umówiłyśmy się na wymiankę :)
No i tak do Eweliny powędrowała torebka i kalendarz a mi się dostało trochę postarzanych cudownych rzeczy i jeszcze szkatułka :)
No i na dodatek miałam przyjemność poznać osobiście blogową koleżankę :)
To już kolejna przemiła osóbka którą poznałam w realu :)
A wiecie co nie wiem jak u Was ale u mnie coraz więcej blogowego świata wnika realnie do mojego domu -
- kiedyś Was oprowadzę po kątach i sami zobaczycie że sporo Was tutaj :)
Np świeczniki od Eweliny pomieszkują na moim kominku :)


A oto pudełeczko - prawda że urocze ? :)



I pozostałe wspaniałości na fotce w grupie ale już zaczynają się rozpełzać po domu :) 


No i ostatnio miałam ogromne szczęście ! 
Wygrałam candy w miśkowej chacie - też u Ani :)
Miś jest po prostu cudny :)
Ja na razie walczę z większymi formami na szydełku
 ale mam nadzieję że kiedyś i takie cudo uda mi się wydziergać :)


No i widzicie sami ile mi się wspaniałych rzeczy dostało!
Dziękuję dziewczyny!

Miłego :)
A.



3 komentarze:

  1. Ale cudne prezenty!!!! Ta szkatułka szara z rózami jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiści wspaniałości, czasem wydaje mi się, że pełno wszędzie tych Ań :D
    Pozdrawiam
    PS Wianki się robią :)

    OdpowiedzUsuń