sobota, 29 marca 2014

Kilka podarków :)

Dziś szybciutko :)
Chcę Wam pokazać co zrobiłam dla Eweliny -
- w ramach podziękowań za przepiękny banerek jaki dla mnie namalowała :)
Przepraszam za jakoś zdjęć ale ostatnio wszystko szybko szybko, brak czasu na cokolwiek więc czekanie na odpowiednie światło odpada w przedbiegach... Ach gdyby tak chociaż z dwie godzinki więcej ta doba miała - a dziś jeszcze noc krótsza o godzinkę...
Mam nadzieję, że moje dzieła spodobają się koleżance :)
Ptaszek na okładce wykonany na podstawie malowidła Eweliny - 
- mam nadzieję, że sprostałam :)











Miłego :)
Ania

9 komentarzy:

  1. Przecudne.
    Okładka jest czadowa,niesamowita i choć słodka podoba mi się bardzo.
    Podziwiam tulipany ( mój Synek też :-) nigdy nie zwiędną.
    A torba ? Wiadomo - extra, mam to wiem :-)
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne! Jest czego zazdrościć :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. banerek przepiękny :) a i prezenty zacne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny banerek, a ptaszyna urocza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny podarunek wykonałaś ;) I torba, i okładka - genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszek na okładce to pewnie brat z banerku :)
    Torba jest świetna a tulipany pachnące :D
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny widok - już nie mogę się doczekać paczuszki :)
    Dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie WOW!:) wszystko piękne, torba, okładka, tulipany:)
    naprawdę, piękne podziękowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. no przepiekne prezenty zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń