czwartek, 20 marca 2014

Kocie etui na tablet

Co by krótko i na temat to przedstawiam skórzane etui na tablet :)
A żeby nie było to jeszcze  z haftem :)


Mój ma w tym etui sporo luzu ale koleżanka potrzebowała na większy sprzęt niż mój iPad.




Pasek zapięcia służy również do łatwiejszego wysuwania sprzętu z etui.




 A żeby pasek się nie plątał i było łatwiej przy wkładaniu ujarzmiony został taką oto ala szlufką :)


No ale nie obyło się bez wpadki :) 
Jakoś tak się zagapiłam i zaczęłam haftować na niebieskiej skórze...
A potem olśnienie - toć miało być czerwone!
No i cóż - skoro gapa taka to teraz mam niebieskie etui z kotem ponad limit :) 


Niebieskiemu zrobiłam inne zapięcie -
- ot tak w ramach testów i ćwiczeń skoro już mi się to nadmiarowe etui trafiło :)




A na koniec:
Bardzo dziękuję że zaglądacie i miłe słowa zostawiacie!!!!
I bardzo przepraszam że mnie u Was na blogach w komentarzach mniej :(
Ale dużo się dzieje - ale uwierzcie że zaglądam i jestem na bieżąco ale po 6 rano nie zawsze starczy jeszcze czasu na pisanie :)
Obiecuje za jakiś czas poprawę :)

Miłego :)
A.

5 komentarzy:

  1. Ten kotek jest bardzo kobiecy...ślicznie wyszło Aniu:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to piękne! Że też dopiero teraz zauważyłam! Bardzo w moim guście: i czerwony, i kot...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, etui jest genialne i jeszcze do tego z haftem kota :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń