piątek, 7 marca 2014

Kwiatki na Dzień Kobiet

Kwiatki uszyłam dla szkolnych kobietek mojego sześciolatka :)
Dziś w szkole świętują jutrzejsze święto Pań :)
Dziewczynki dostaną po tulipanie a Panie które opiekują się w tym przybytku moim smykiem po różycce :)
Przyznam Wam że cieszyłam się jak dziecko jak zrobiłam te kwiatki :)









A jak już zrobiłam te kwiatki to dowiedziałam się o pewnym kwiatkowym wyzwaniu :)
Zatem przy okazji moje florystyczne zapędy zgłaszam na kwiecisty marzec u Diany :)

Miłego :)
A.

13 komentarzy:

  1. Tulipany i róże bardzo piękne i niedrogie--super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie wiem, które kwiatki bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no przecudne, róż jeszcze takich nie widziałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kwiatki i nigdy nie zwiędną a to bardzo duży plus :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Już się zachwycałam :)Ale musze napisać,że cudne są i nie umiem wybrać,które łądniejsze,więc zagłosowałabym i za tulipanami i za różami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kwiaty !!!
    No i nigdy nie zwiędną.
    Powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku!!!!! Pieknie Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te tulipany są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne te róże w szczególności

    OdpowiedzUsuń