wtorek, 18 marca 2014

Moje zmagania z szydełkiem i taśmą bawełnianą

Nie wiem jak Wam ale mi się strasznie strasznie podobają szydełkowe pufy i dywaniki - oj strasznie :)
No więc się uparłam i to chyba dokładnie jak osiołek że sobie takie cuda udziergam :)
A że ja z szydełkiem do niedawna na opak byłam więc się z nim zaprzyjaźniam powoli i dziergam i pruje i poprawiam bo to faluje to się unosi nie tam gdzie trzeba ale walczę z wiatrakami :)
Pokażę Wam moje koszyki ćwiczeniowe - pewnie potem je przepruje na coś innego - pewnie na puf :)
A na razie są koszyki :)








A to mój dywanik znaczy jego mała część  :)
Im dalsze kółko tym ciężej co by gładko szło - ale walczę :)




A na koniec trochę wiosny - bo za oknem u nas raczej jesień


Miłego :)
A.

10 komentarzy:

  1. Jak to się mówi, ćwiczenie czyni mistrza :) Koszyczki bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o matko jakie śliczne koszyki , ja muszę koniecznie sie nauczyć bo strasznie mi się podobaja
    masz jakieś łopatologiczne instrukcjie dla laików jak zrobić koszyczek , bo ja tylko łańcuszek umiem ? byłabym wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dywanik do łazienki tez mi się marzy ;p

      Usuń
  3. Świetnie Ci idzie !!!
    Zpagetti czy jakoś tak mówią na ten sznurek.
    Ja niestety nie miałem jak narazie styczności z nim.
    No ale pufka taka byłaby czymś wspaniałym.....
    Dywanik wspaniale wygląda.
    Zajrzyj:
    http://kasiulkoweprace.blogspot.com/2014/02/czwartkowe-porady-kasiulkowe.html
    Ja robię okręgi tym sposobem i nie faluje i nie dźwiga się.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super koszyczki, więc pufa pójdzie w mig :-)
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie wyglądają takie koszyczki! Koniecznie bierz się za pufę i chwal efektem ;) Czekam na wieści!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, a ten dywanik będzie fantastyczny i do tego szary :)))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj. Zapraszam Cię Serdecznie na mojego bloga :) Rozgość się
    i zachęcam do udziału w moim przydasiowym candy :
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń