niedziela, 27 kwietnia 2014

Haft ala szkic ołówkiem

Witam tych co zaglądają regularnie, tych co od czasu do czasu oraz tych co przez przypadek choć mam nadzieję że ten przypadek sprawi że staną się zaglądaczami częstszymi :)
Tak się jakoś złożyło że ostatnio co innego na głowie i totalny brak chwili spokojnej na napisanie tego i owego....
Ostatnio poczyniłam kilka rzeczy prezentowych - a wiadomo każdy lubi co innego więc prezenty powstały różne co by sprawić radość tym co będą obdarowani :)
Dziś pokażę Wam moje zmagania z próbą szkicowania haftem -
- bo nie wiem jak to nazwać.
Suma sumarum chodziło o to że chciałam na torebce wykonać coś delikatnego-
- tak jak na kartce szkic ołówkiem. 
Może na zdjęciach tego tak nie widać ale wyszło ciekawie :)
A że prezent dla kogoś komu muzyka w duszy gra padło na co padło :)
I co o tym myślicie? Poznajecie? Wyszedł podobny? :)









Dziś byliśmy też na urodzinach u fanki monster high ale to już przy innej okazji o poczynionym prezencie :)
Na dziś dość bo to był bardzo ciężki weekend oj bardzo i nie do końca przyjemny :(
Ale miejmy nadzieje że nie skończy się aż tak źle ....

Miłego 
A.

8 komentarzy:

  1. Bardzo patriotycznie :) Pomysł świetny :) Pozdrawiam :)


    OdpowiedzUsuń
  2. Pomnik Chopina wygląda bardzo realistycznie. Kolejna świetna praca na Twoim koncie. Trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie problemów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od razu poznałam Chopina (podczas wyjazdów do Warszawy często zaglądam do Łazienek :) ) na Twojej torebce ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam Aniu (mogę tak napisać???) ... no to napisałam... Ja z tych, którzy niby przypadkiem zajrzeli.... a zostali na dłużej !!! Co do nowej formy haftu... hmmmm... Frycek jak żywy !!! Bardzo efektownie to wygląda, a pewnie w realu jeszcze lepiej... Pozdrówka majówkowe ślę, Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie w weekend majowy byłam w Łazienkach :) Cudna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna torba, haft wyszedł genialnie! Od razu da się rozpoznać kto to;)

    OdpowiedzUsuń