niedziela, 11 maja 2014

Candy na Dzień Dziecka :)

No i teraz pewnie wszyscy stukają się w głowę bo dopiero co ogłosiła wyniki candy z kotem a już kolejne :)
Ale tym razem coś dla Milusińskich z okazji Dnia Dziecka z życzeniami żeby nigdy nie dopadła ich taka choroba zwana dorosłością, która wyniszcza w człowieku radość dzieciństwa.
Na szczęście ta zaraza nie każdego dopada i na tym świecie uchowało się kilka sztuk dorosłych osobników co radość dziecka mają w sobie mimo wszystko :)
Wiem wiem pisałam że candy ogłoszę jutro ale co tam po co czekać niech już będzie dziś :)
Ot taki candy dzień : wyniki candy i nowe candy :)
Mam nadzieję że fant zachęci Was do udziału w zabawie:)


A tym razem każdego kto chce wziąć udział w zabawie poproszę o:

1. Udostępnienie informacji o candy w postaci posta u sobie na blogu :)
2. Umieszczenie również banerka na pasku bocznym bo wiadomo że z czasem post odejdzie w zapomnienie a mi się marzy żeby jak największa ilość osób dowiedziała się o zabawie :) No co dorośli też mogą marzyć co nie :)
3. Nowe osoby jeśli im się u mnie spodoba niech dołączą do grona moich obserwatorów :)
4. No i oczywiście zostawcie pod tym postem komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie :)




Wyniki ogłoszę w niedziele 25 maja i będę czekała na szybkie info od osoby której się poszczęści żeby przesyłka zdążyła dojść na Dzień Dziecka :)

Miłego:)
A.

13 komentarzy:

  1. Ale trafiłam :) nie wygrałam w poprzednim, to może teraz się uda :) ustawiam się w kolejce pierwsza? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też, ja też !!!! Chętnie zaopiekuję się zabaweczką z czerwonymi ucholami!!! Bloga nie prowadzę, ale pkt. 3 i 4 wykonane !!! Pozdrawiam Aniu***

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem jakiemu dziecku bym podarowała tę lub tego ślicznotka :)
    Warunki spełnione.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja się zapisuję, już dawno chciałam taką przytulankę dla mojej wnusi, może uda się wygrać.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  5. o i na candy się załapałam:) rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziecko we mnie krzyczy " Ja chcę i nie oddam będzie tylko moja" i cóż mogę poradzić zapisuję się na candy ;) i znów tłumaczenie, że nie wolno być egoistycznym ;)
    Pozdrawiam Michalina

    OdpowiedzUsuń
  7. Akurat się rodzina powiększyła to przydałoby się takie fajne coś:))

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam dzieci, które się ucieszą baaardzo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudo! Jeżeli mogę to ja też się ustawie w kolojeczkę. Mam chrześniaka, który by się ucieszył. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. CUDEŃko Ustawiam sie w kolejce moż emi sie poszczęści moja córeczka byłaby uradowana:)
    Banerek u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się
    Banerek -http://apetycznykasek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy raz u Ciebie i taka miła niespodzianka . Chetnie ustawiam się w kolejce , bo radość dziecka jest mi ostatnio niezmiernie potrzebna. Mam stresa związanego z budową i wykończeniem domu .... och dużo by gadać ... może tej radości mi się udzieli nieco .

    OdpowiedzUsuń
  13. och, nie wierzę że zdążyłam :) przecudowny jest ten przytulaczek, ale by się moja córeczka cieszyła :) banerek i post na blogu http://wieczorne-dlubanie.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń