piątek, 9 maja 2014

Houston mamy problem...

... ale z każdym problemem jakoś sobie poradzimy co nie :)
Problem związany jest z nagrodą w mojej rozdawajce.
Miała ona wyglądać tak:


No ale zauważyłam że z zapięciem coś nie tak. No po prostu coś mi z nim nie grało a przecież nie chciały byście dostać prezentu który zaraz by się popsuł prawda? No tak nie może być że moje etui by Wam zaraz zaszwankowało zamiast cieszyć Was długo i wytrwale :) 
Zatem uszyje nowe etui dla osoby która wygra z wykorzystaniem oczywiście kota który widnieje powyżej :)
Podszewka też zostanie bez zmian no ale będzie nowe zapięcie które mam nadzieje długo będzie służyć - 
- to po prostu jakieś trefne się trafiło :(
No ale za to osoba która wygra skontaktuje się ze mną i powie czy chce etui niebiesko-niebieski czy może niebiesko czerwone :)
Ot takie zestawienia będzie miała do wyboru :)


Mam nadzieję że wybaczycie zaistniała sytuację :)
Jak to by rzekł mój syn : no pliiiiiiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

Miłego :)
A.


3 komentarze:

  1. O rany, wiesz co, nie masz co przepraszać. Teraz jeszcze dodatkowo będzie można sobie wybrać kolor, choć dla mnie to mega dylemat, bo mi się podoba i niebiesko niebieskie i czerwono niebieskie:D Żebym teraz jeszcze miała szczęście w losowaniu:))

    Uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko, jak mówią moje dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń