czwartek, 22 maja 2014

No wzięły mi się zapodziały...

... i pokazać się nie chciały :) 
A jak to tak że takie fajne torebusie się po kątach chowają i nie chcą światu się pokazać?
No toć być nie może :)
No więc wyciągnęłam te fotki z zakurzonego, zapomnianego kąta i Wam pokazuję :)













No i co fajne prawda? 
A im tak jakoś pewności siebie brak, takie jakieś wstydliwe, pokazywać się nie chcą :(
A ja im tłumaczę że jak się światu nie pokażą no to jak ten świat chcą podbić?
No nie ma szans - trzeba błyszczeć i pokazywać się na ściankach...
... a wtedy świat legnie u ich stóp :)
No cóż może zmądrzeją i posłuchają dobrych rad :)

Jedna tak skromna w ogóle , nawet bez obrazka żadnego ...
... ale taki "zamysł artystyczny" był :) 
Bo skromnie też modnie co nie :)

Miłego :)
A.

10 komentarzy:

  1. Śliczne..i perfekcyjnie wykonane:)Ja to już myślałam,że sie na mnie pogniewałaś...ale jest nadzieja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne a ta kosmetyczka na karabińczyk fajna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  3. a pewnie, że fajne!!!

    ja to nawet trochę ząbki suszę na taką małą torebunię, uszyć to może i bym uszyła ale skąd takiego fajnego kociaka wezmę,
    nasz rudzielec sie nie nada , za gruby ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pytanie. Jasne że Twoje torby są świetne. Wiem co piszę, bo takową posiadam. Dziś kolejna osoba się nią zachwycała. Tych ochów i achów nie jestem w stanie już zliczyć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że takie piękne torebunie Cię posłuchały i pokazały się światu.Są śliczne. Dopracowane w każdym szczególe.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie,że są super:)Co potwierdzają moje dziewczyny:)Właśnie przyszło lato i suszą mi głowę o listonoszki:)Ale mamy mały kłopot z inwestorem,musimy ustalić,kto będzie płatnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne - nie ma co się wstydzić i chować :D A ten ornament - śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne te Twoje torby.
    Podoba mi się ta różowa podszewka.
    A robisz jakieś wersje letnie ?
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń