wtorek, 27 maja 2014

Poduszki dla rodzeństwa

Poduszki powstały według pomysłów dzieci - to one decydowały co ma na nich widnieć :)
Natomiast rodzicielka dzieci chciała żeby z tyłu zostały wyhaftowane dane dzieci -
- ot taka pamiątka - czyli przyjemne z pożytecznym jak to się mówi :)





Chłopaki mają z tyłu gładki minki 


A Weronika dostała fioletowe minki "kropkowane"  :)


A przy okazji pokażę Wam moje skarby wymiankowe, które dostałam od Ani :)
Dostałam kosze jakie mi się marzyły :)


I jeszcze taką cudną niespodziankę :) 


Aniu bardzo bardzo dziękuję !!! :)

Miłego :)
A.

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe poduchy!!!Znowu zrobiłaś cuda!!!Jesteś niesamowita!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) miło jak ktoś tak miło chwali :) papa

      Usuń
  2. Fantastyczne podusie i przepiękne aplikacje! Będą wspaniałą pamiatką:)
    Prezenty wymiankowe wspaniałe, kosze są bajeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) choć jak dla mnie to Ty jesteś mistrzynią aplikacji :)

      Usuń
  3. Piękne poduchy :) Fantastyczne wykonanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduchy są extra :))
    Ania robi prześliczne koszyczki, ja również posiadam przez nią wykonane - są stworzone z ogromną precyzją i pomysłem. Na pewno będziesz ze swoich zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszki bardzo oryginalne,taki z pucharem dla małego mistrza to "wypas " :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za wszystkie miłe komentarze :) bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń