poniedziałek, 5 maja 2014

Szybciutko...

... mija godzina za godziną , dzień za dniem, tydzień za tygodniem...
Dużo za szybko i w zbyt często nerwowej oprawie...
Ale dużo też miłego dzieje się więc równowaga w przyrodzie zachowana :)

Chciałabym powitać w moich skromnych progach nowe osoby :)
Strasznie się cieszę że do mnie zawitałyście i postanowiłyście zostać u mnie na dłużej :)
Coraz więcej chętnych też na moje kocie candy -
- losowanie już za kilka dni więc jeśli ktoś jeszcze chętny zapraszam serdecznie! 

Dziś kilka fotek stworków potworków :)
Mam Wam dużo do pokazania w tym dużo pięknych rzeczy które wyszły spod rąk moich zdolnych blogowych koleżanek - postaram się powolutku nadrabiać. 
Choć muszę przyznać że już się powoli gubię i nie pamiętam co było a co nie -
- ale postaram się nic nie przegapić.

Zatem mała prezentacja :)

Zosia




Oliwier 

Oliwier to taki maluszek, który pojawił się niedawno na świecie :)
Jego rodzice to ludzie z prawdziwą pasją - tworzą cuda z drewna !
Możecie sami sprawdzić na ich blogu
Mam nadzieję że ten mały człowieczek również będzie żył życiem pełnym pasji -
- tak jak jego rodzice :)
Tego mały jeszcze Oliwierze życzy Tobie blogowa ciocia :)






Miłego :)

ps zaglądam do Was regularnie choć może ślady małe pozostawiam swojej obecności -
- ale jestem i podziwiam Wasze prace :)

A.

11 komentarzy:

  1. Blogowa Ciociu BARDZO CI DZIĘKUJEMY.

    ściskamy całą piątką. Redziki

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne i na pewno bardzo mięciutkie przytulanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Anuś... fajne te stworki... ale powiem szczerz, Zosia bardziej mi "leży"...
    Pozdrawiam majowo, słonecznie... ogrodowo !!! Gabrysia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne maskotki !!!
    Jeszcze trochę jak maluchy podrosną i będą się zachwycały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Piękne przytulanki, super pomysł z umieszczonymi na nich danymi nowej ludzkiej Istotki:) Cieszę się, że drewniane guziczki Ci się spodobały:) Miłego dnia życzę i serdeczności ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne stworki :) Fajnie mieć taką pamiątkę z dzieciństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stworki-potworki są przepiękne! Idealne do przytulania, tym bardziej, że są takie mięciuuuuśkie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie pomysłowa jesteś

    OdpowiedzUsuń