wtorek, 17 czerwca 2014

A może by tak nad morze?

 A może do lasu? Na spacer? Na rower?
A może gdziekolwiek gdzie nogi poniosą :)
Ale jak się spaceruje, jeździ na rowerze albo innym takim tam środku lokomocji, to poć się chce, zwłaszcza jak ciepło.
Ale od teraz to już nie kłopot, bo picie zawsze można mieć przy sobie :)
Zwłaszcza jak ma się poręczne a do tego kolorowe i energetyczne etui :)
A żeby tego było mało etui ma tabliczkę z imieniem czyli wiadomo czyj napój jest w środku :)
Etui wykonane z codury więc żadna pogoda mu nie straszna czy to skwar, czy wicher czy deszcz z nieba.
Ma regulowany pasek więc można dopasować długość co by było jak najbardziej wygodnie i poręcznie.
A dodatkowo "ogonek" do odwieszenia gdzieś z boku jak już się jakaś przerwa nadarzy :)







Miłego :)
A.

12 komentarzy:

  1. Wspaniałe etui na napoje !!!
    Nie brakuje Ci pomysłów ;)
    No i ładne kolorki wybrałaś
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! no masz racje mój mózg cierpi na poczworne adhd choć mam wrażenie że mój mózg ma nawet większe adhd i ręce nie zawsze nadążają hihi

      Usuń
  2. Kapitalne!!! Super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) na wycieczki idealne :) moi mają z filcu i świetnie się sprawują ale pomyślałam że może ten materiał będzie mniej wymagający - bo filc co jakiś czas trzeba "odkulkować" maszynką :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł! Niby dla dzieciaków, ale czasem i dorosłym by się przydało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sie czasem przydaje:) bo jak oni z jakiś powodów nie mogą juz nieść picia to matce wygodniej - zarzuci na ramie i ręce wolne :)

      Usuń
  4. Świetne, praktyczne i bardzo ładne. Pomyślałaś o wszystkich szczegółach. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) zawsze staram sie robić tal żeby mi sie tez podobało bo liczę na to ze jak mi sie spodoba to innym moze tez choć wiadomo podobanie sie rzecz względna:)

      Usuń
  5. Już ci pisałam na fb - masz nieskończoną ilość pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no tak głowa pęka w szwach :) Dziękuję :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł i piękne wykonanie! Super są:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń