piątek, 6 czerwca 2014

Potrzebuje przypominajki :)

Hej!
Zaćmienie jakieś mnie dopadło :)
Niech ktoś mi napisze gdzie się dodaje opcje obserwuj bloga :)
Dziękuję :)
Miłego dnia :)
Ania

PS. No bo po co mi to? A po to że będę teraz się wywnętrzać - rany co za wyraz :) - na drugim blogu :)
ten pozostawiam moim uszytkom a na tamtym pokażę się Wam z innej strony :)
Ze strony mojego poczwórnego ADHD :) Pokażę Wam świat wokół mnie i to jak go zmieniam pracą rąk własnych :) Ale nie tylko moich bo i Waszych :)
Tak tak bo będę tam pokazywać również Wasze prace których jestem posiadaczką a które goszczą w moim domu i sprawiają że jest cudnie :)
Jeszcze tam cicho i spokojnie ale niedługo się zacznie :)
Zatem jeśli ktoś chętny żeby zobaczyć co Uniqe robi "po godzinach" to zapraszam serdecznie :)

Ania z Wichrowego Wzgórza ZAPRASZA :)

6 komentarzy:

  1. masz po prwej dołącz sie do tej witryny wiec nie trzeba dodawac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem że tu mam tyle że chciałam na drugim blogu i nie pamiętam :(

      Usuń
  2. Znaczy chcesz dodać na drugiego bloga gadżet: Obserwatorzy?
    Jeśli tak:
    układ --> dodaj gadżet-->więcej gadźetów-->Obserwatorzy :) i ju :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurka no to to mam google+ followers czyli do daj do kregow ale ja bym jeszcze chciala Dołącz do tej witryny :)

      Usuń
  3. Dodaj gadżet- inne opcje- obserwujący - zrobione:)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. T ja już chyba nie będę tego samego pisała :)

    OdpowiedzUsuń